Kumquat

Image

Vine vara, bine-mi pare, in gradina am o floare. De fapt n-am gradina, am o terasa, si in loc de floare am un kumquat!

Var primar cu lamaiul si portocalul, kumquatul e un arbore mititel, ti-e mai mare dragul sa te uiti la el, mai ales cand e incarcat de fructe, ca al meu. Fructe care, de altfel, sunt destul de scumpe : 1€50 suta de grame. Iar eu in copacelul meu sa tot am un kilogram🙂

Image

Inca nu sunt coapte toate, se coloreaza pe rand. Fructele de kumquat nu se curata, se mananca intregi. De altfel, coaja e partea cea mai buna, feliile (4 la numar) sunt usor acrisoare.

Image

Poate ca o sa le mananc pur si simplu sau poate o sa le fac dulceata, inca nu m-am hotarat. Deocamdata nu ma indur sa le rup, sunt frumoase pe crenugta. O vreme mai mai bucur de ele asa.

Image

Lasă un răspuns

