Aperitiv cu branza roquefort si mar

Reteta de jos e numai pentru gurmanzi neinfricati. Pentru ca, in afara de bebelusi, numai niste cutezatori nu s-ar speria de branza cu mar🙂

Presupunand ca ati trecut nesifonati de titlu si ca vreti sa va aventurati mai departe, iata ingredientele pentru 6 borcanele sau paharele de aperitiv:

– un mar golden mare
– 30g branza roquefort
– doua linguri de smantana
– un pumn de mieji de nuca
– zeama de la un sfert de lamaie

Pregatind ingredientele, mi-am dat seama ca am reusit sa sculptez in smantana Muza adormita a lui Brancusi:

Sub privirile ocrotitoare ale muzei, se continua pregatirea aperitivului astfel:
– Se spala marul, se curata de coaja si, dupa ce i se scoate cotorul, se taie cubulete. Se stoarce peste ele zeama de lamaie, sa nu se innegreasca.
– Se lasa deoparte 6 mieji de nuca pentru decorat paharelele. Ceilalti se maruntesc cu ajutorul unui cutit.
– Se amesteca marul cu miejii de nuca si se repartizeaza in mod egal in cele 6 recipiente.
– Se zdrobeste branza cu o furculita si se amesteca cu smantana pana se obtine o compozitie uniforma.
– In fiecare borcanel se adauga cate doua lingurite din sosul de roquefort cu smantana.
– Se decoreaza cu miejii intregi de nuca.

La primul borcanel mi s-a parut ca asociatia roquefort-mar e bizara. M-am razgandit repede si le-am mancat pe celelalte cu atata pasiune ca era sa inghit si lingurita.

Da, le-am mancat pe toate. Singura, da. E drept ca unul a incercat sa fuga. L-am prins chiar cand se pregatea sa se arunce in gol de pe balcon. Abia a apucat sa regrete😀

One thought on “Aperitiv cu branza roquefort si mar

  1. La cat de bine arata sigur as manca si eu.Sunt si foarte sanatoase toate ingredientele daca le ai.

Lasă un răspuns

