Cooking class z-1

Maine e ziua Z: atelierul de gatit!

Mi-am pregatit deja sortul de bucatarie si aparatul foto, nu-mi ramane decat sa mai arunc un ochi pe retete, pe care le-am primit azi pe mail, sa ma familiarizez cu ele.

In meniu:
– Opera de foie gras
– Risotto aux gambas et croustillant de parmesan au piment d’Espelette
– Moelleux chocolat chaud pur Caraïbes, siphon glacé au caramel beurre sel et noisettes caramélisées

Actiunea se desfasoara la atelierul Les Apprentis Gourmets din Cannes.

Mai jos, cateva poze de pe siteul lor.
Maine o sa am ocazia sa fac pozele mele, la mancarea gatita de mine🙂

Iar aperitivul ar trebui sa arate asa:

Impresii, retete si mai multe poze saptamana viitoare!

Lasă un răspuns

