Bruschette cu mozzarella

Cum pentru seara asta n-aveam nimic de mancare si nici chef de mers la cumparaturi (si, mai ales, nici bani) am trecut direct la operatiunea „Marea incropeala”.
Dupa un inventar rapid al dulapurilor si al frigiderului (gol) am votat pentru bruschette.

Din toata saracia am scos la inaintare:
– o bagheta de paine neagra
– o bila de mozzarella (125g)
– o cutiuta de pasta de rosii (din care am luat doar o lingura)
– 4 catei de usturoi
– doua varfuri de ierburi de Provence
– o lingura de ulei de masline
– sare si piper

Painea am taiat-o felii si am bagat-o in cuptorul incins. Dupa un minut am intors feliile, sa se rumeneasca un pic si pe partea cealalta.
In timpul asta am pus toate ingredientele care au ramas (mozza, pasta de rosii, usturoi, ulei de masline, ierburi de Provence, sare, piper) in robotul de bucatarie si le-am mixat bine, pana am obtinut un fel de pasta omogena.
Am scos painea din cuptor, am intins cu furculita compozitie pe fiecare felie si am dat din nou totul la cuptor aproximativ 4 minute.

Au iesit foarte bune, le-am mancat cu niste supa-crema de cartofi cu brocoli pe care am descoperit-o in congelator. Am hotarat sa repetam experienta si inainte de salariul de luna viitoare, cand o sa fim iar faliti, sau de cate ori o sa avem chef sa rontaim ceva bun, fara sa ne complicam si fara sa cumparam chipsuri.

Lasă un răspuns

