Papiota de curcan cu bere neagra

O reteta usor de facut, gustoasa si dietetica

Pentru doua persoane:
O bucata de piept de curcan (400 de grame)
Legume proaspete sau de la congelator, taiate julienne (dovlecel, morcov, ardei gras, ciuperci, rosioare, ceapa)
O bere neagra
Ulei de masline, sare, piper, piper verde
Optional: doua linguri de smantana
Folie de aluminiu

Am taiat pieptul de curcan in 3 bucati, pe care le-am lasat la marinat in bere timp de o jumatate de ora. Intr-un vas am amestecat toate legumele, cu putin ulei de masline, sare, piper, ierburi de Provence.
Am preincalzit cuptorul 10 minute la 200°C.
Pe o folie de aluminiu am pus putin ulei de masline, apoi un strat de legume, o bucata de piept de curcan, inca un strat de legume, cateva boabe de piper verde si 5 linguri de bere, din marinata. Am impaturit cu grija papiota si am pus-o in tava, la cuptor.
Am repetat operatia de doua ori si am lasat papiotele in cuptorul incins la 200°C timp de 40 de minute.
Carnea ramane frageda si sosul e foarte bun cu putina smantana.

Lasă un răspuns

