Macrou proaspat la cuptor

Am avut trei macrouri proaspete, pe care le-am gatit la cuptor, pe un pat de sare grunjoasa, umplute cu usturoi, rosioare, piper verde. 40 de minute in cuptorul preincalzit, la 200°C.

Am mancat pestele cu mamaliga, gatita la autocuisineur. Am pus la fiert 350 cl apa + 100 cl lapte + putin ulei de masline + un varf de sare. Cand a inceput sa fiarba am adaugat 100 g malai, am amestecat bine si am acoperit. Oala s-a oprit singura dupa 6 minute, am adaugat parmezan, am amestecat bine si am mai lasat pe modul „cald” inca 10 minute, pana s-a facut si pestele. Am rasturnat mamaliga intr-o farfurie intinsa, am presarat cascaval La Gruyere din belsug si am bagat 2 minute la cuptor.

A fost foarte bun, a lipsit numai mujdeiul, de care am uitat total🙂

Lasă un răspuns

