Ou cu parmezan, la cuptor

Am cumparat ieri niste „paharele” foarte frumoase, pentru aperitive, deserturi sau orice alta reteta care se preteaza la un asemenea recipient. Aseara am pregatit in ele niste panna cotta, dar o sa postez reteta alta data, pentru ca vreau sa o mai testez o data.
De dimineata m-am gandit sa fac oua la cuptor, pentru ca m-a inspirat designul paharelelor, care seamana foarte tare cu o coaja de ou.
Pentru o persoana am avut nevoie de: un ou, doua lingurite de parmezan ras, un varf de ierburi de Provence si piper.
Am pus in vas putin parmezan, am spart oul peste, am presarat niste piper si ierburi de Provence, am adaugat iar parmezan. Am pus paharelele intr-o tava in care am pus si 2 cm de apa. Am dat la cuptor fara sa-l incalzesc in prealabil, 20 de minute la 180°C.
Au iesit foarte bune, dar galbenusul era cam tare. Cred ca data viitoare las doar 15 minute, pentru un galbenus moale.

Lasă un răspuns

