Ciocolata de casa cu nuca de cocos


Ciocolata de casa cum facea mama pe vremuri, de pe o reteta de aici.
La ingredientele de baza (150 ml apa, 400 gr zahar, 100 g unt taiat cubulete, 250 g lapte praf neindulcit, 50 g cacao) am adaugat aprox 75 g fulgi de nuca de cocos si o jumatate de lingurita de ghimbir uscat. Nu am pus nici alune, nici esenta de vanilie sau de rom.
Nuca de cocos si ghimbirul le-am amestecat la inceput, cu laptele praf si cacaoa, si am presarat si dupa ce am turnat ciocolata in forme, inainte sa se raceasca. Zaharul l-am fiert cu apa cam 8 minute.
Ca sa iasa mai prezentabila, am turnat ciocolata calda in forme de silicon pentru mini-cookies si intr-o forma speciala pentru bomboane de ciocolata. Pentru decorat am avut si un tub cu o pasta pentru scris pe prajituri.

2 thoughts on “Ciocolata de casa cu nuca de cocos

Lasă un răspuns

