(Un fel de) Saramura de pui

Am gatit azi saramura de pui dupa o reteta de la Ana, dar spre final am decis ca am respectat destul reteta de baza si ca e momentul sa ma abat un pic. Asa ca in loc sa sfarseasca pe foc, in oala, puiul a ajuns in cuptor.

L-am pozat in diferitele lui etape, mai putin pe gratar, cand am uitat.
Asadar:

1. Invelit in usturoi pisat si patrunjel, in asteptarea suratelor legume, care sfaraiau pe grill
Invelit in usturoi si patrunjel, in asteptarea legumelor care sfaraiau pe grill

2. Inotand in saramura cot la cot cu legumele, inainte de aventura la cuptor

3. 220° la umbra. Caldura mare, mon cher… in cuptor!

4. Invitat de onoare la cina, in compania traditionalului boulgour romanesc😀

Lasă un răspuns

