Supa de somon cu lapte de cocos si ghimbir

Ingrediente: un file de somon, o ceapa mica, o jumatate de ardei rosu, un morcov, zeama de la o lamaie si coaja de la o jumatate de lamaie, 5 linguri de sos de soia, 5 linguri de lapte de cocos, 1 cub pentru supa miso, o bucatica de radacina de ghimbir (aprox. 3 cm), marar (uscat). Si apa, desigur :p

Am taiat fileul de somon in cubulete, pe care le-am pus la marinat in zeama de la o lamaie si 5 linguri de sos de soia. Am lasat marinata la frigider cam o jumatate de ora.
Am tocat marunt ardeiul si am dat pe razatoare morcovul. Am pus legumele la fiert (ceapa intreaga) in 2 litri de apa in care am adaugat un cub pentru supa miso (un fel de cub Knorr, cu gust de peste si sos de soia).
Dupa ce legumele au fiert o vreme, am adaugat in supa cubuletele de somon, marinata in care au stat la frigider si 5 linguri de lapte de cocos.
Dupa aprox. 10 minute am adaugat si ghimbirul dat pe razatoare si coaja de la o jumatate de lamaie, dupa alte 5 minute am pus mararul si am oprit focul.
A iesit surprinzator de buna si de aromata, pentru o supa improvizata🙂

Lasă un răspuns

