Pizza vegetariana

pizza 1
pizza 2
Ingrediente:
Un blat de pizza (eu l-am cumparat ca atare de la magazin)
1 ardei
un sfert de dovlecel
cateva ciuperci
pasta de rosii
o jumatate de cutiuta de porumb
un cubulet de mozzarella
un pumn de masline (de fapt eu n-am pus, ca nu-i plac lui V.)
ierburi de Provence (cimbru, oregano)
piper
Eu am asezat aluatul in tava pentru cuptor, l-am inghesuit putin.
Deasupra am intins uniform putina pasta de rosii (merge si ketchup).
Au urmat in ordine si cat de cat uniform: dovlecelul taiat feliute, palariile ciupercilor curatate si feliate, ardeiul taiat felii si fara seminte, porumbul (si maslinele). Mozza am taiat-o in 6 felii subtiri pe care le-am faramitat apoi cu mana. N-am pus prea multa, ca e totusi grasa. La sfarsit am presarat ierburi de Provence si piper.
Am incins cuptorul 10 minute dupa care am bagat pizza si am lasat-o o jumatate de ora la 180 de grade.
A fost prima data cand am facut, dar am fost multumita.
Carnivorii pot completa lista ingredientelor cu niste jambon crud sau bacon.

Lasă un răspuns

