Supa-crema de ciuperci si porumb

supa_crema_de_ciuperci_si_porumb 001
Ingrediente (pentru aprox. 6 portii):
6 ciuperci champignons
1 cutie mare de porumb (400 g)
4 cartofi
1 ceapa
4 catei de usturoi
1 morcov
1 cana de lapte (200 ml)
2 linguri de chimen praf
1 lingura de ierburi de Provence
putina faina
muguri de pin
patrunjel proaspat
sare, piper
apa🙂
crutoane

Intr-o oala mare de ciorba se pun la fiert cu putin Delikat ceapa si morcovul intregi. De altfel eu am pus toate ingredientele intregi pentru ca dupa fierbere se paseaza oricum in blender.
Dupa ce s-au patruns putin se adauga si cartofii curatati, ciupercile spalate bine si usturoiul.
Cand s-au fiert toate legumele bine se scot din zeama, se lasa sa se raceasca putin si se pun intr-un blender (cu exceptia cepei; eu una am aruncat-o) laolalta cu jumatate din boabele de porumb si putin lapte. Se paseaza totul bine.
In oala ramasa pe foc se adauga restul de boabe de porumb, apoi laptele si toate condimentele si se mai lasa pe foc 5 minute. Se adauga compozitia pasata din blender si se mai lasa sa dea o data in clocot.
Daca supa e prea subtire se poate ingrosa cu putina faina, dupa preferinte.
Dupa ce se toarna in farfurie se presara patrunjel proaspat, se adauga cativa muguri de pin si, de preferat, crutoane.
Noi n-am avut in prima zi si am mancat cu lipie, dar a doua zi am avut si a fost mult mai buna asa.
Supa are o culoare gri destul de ciudata, din cauza ciupercilor. Dar in farfurie, cu multe boabe de porumb intregi, muguri de pin, patrunjel si crutoane, arata bine.

Lasă un răspuns

