Smoothie cu morcovi, mango si mandarine

smoothie_morcov_mango_mandarine-002
Ingrediente:
1 mango bine copt (asta nu inseamna copt in cuptor, cum a crezut fina mea :))
3 morcovi mici
3 mandarine (sau 2 portocale)
1 iaurt nature
1 varf de scortisoara
Se curata morcovii, mango si mandarinele (toate de la frigider, sa fie foarte reci), se taie cubulete (mandarinele se desfac in felii) si se arunca in blender, laolalta cu iaurtul si scortisoara. Se paseaza pana se formeaza o compozitie cremoasa si uniforma.
Mie una mi s-a parut excelenta, dar valentin s-a razgandit dupa o jumatate de ceasca: a zis ca e gustoasa, dar n-o poate manca (sau bea?) pentru ca are consistenta mancarii de bebelusi. Eu una sunt fan mancare de bebelusi, am ras deja 3 cesti si ma pregatesc s-o atac pe a 4-a. Mestecand menta de decor mi-am dat seama ca ar fi mers si in blender cateva frunze.
Oricum, sanatate gustoasa, dac-ar fi sa parafrazez.

Lasă un răspuns

