Orez cu creveti

orez-cu-creveti-001

Ingrediente:

250 g orez care nu se lipeste (de preferat din cel la punga)

200 g creveti mici decorticati

100 g piept de pui afumat

2 oua

1 ceapa

ulei de masline, sare piper

Eu am gasit reteta asta pe net, era cu sunca de parma in loc de piept de pui, eu am facut si-asa si-asa, dar imi aduc aminte ca la restaurantul chinezesc din Bucuresti orezul era exact cu ou si cu piept de pui afumat.

Orezul se fierbe potrivit instructiunilor dupa cutie (daca e Uncle Ben’s, 10 minute).

In timpul asta se taie ceapa si se caleste cateva minute intr-o cratita mai mare (sa incapa apoi orezul in ea) dar de teflon, sa nu se lipeasca, se adauga crevetii dezghetati din timp si scursi foarte foarte bine de apa, dupa vreo 2 minute se adauga si pieptul de pui, dupa inca 2 se adauga orezul, care intre timp s-a fiert si a fost scurs bine. Se bat doua oua ca pentru omleta (eu chiar am pus in ele si condimente pentru omleta), se toarna peste orez si se amesteca imediat totul.  Se adauga sare si piper dupa gust (eu n-am pus sare deloc, pentru ca am fiert plicul de orez in apa cu maggi „secretul gustului”, care are mai mult sare decat gust :D) si se mai lasa 2 minute pe foc.

E unul dintre felurile mele preferate, am mancat ieri doua portii.

One thought on “Orez cu creveti

  1. Pingback: 2010 in review « Ce-am mai gatit…

Lasă un răspuns

