Salata cu ravioli, bacon si spanac

salata-cu-ravioli-0134

Ingrediente:

O cutie (sau punga) cu ravioli (eu am avut ravioli cu branza)

Spanac (doi trei pumni de frunze crude)

2 oua

100 de grame de bacon afumat

menta si busuioc proaspete

ulei de masline, piper, putina zeama de lamaie

Am fiert ravioli cat scria pe cutie (7 minute), le-am clatit cu apa rece sa se raceasca si le-am scurs bine. Ouale le-am fiert tari, le-am curatat si le-am taiat subtire, baconul l-am prajit cubulete (fara sa mai pun ulei, avea el grasimita care s-a topit) pana s-a rumenit cat sa fie crocant, am rupt cu mana frunzele de spanac si am taiat subtire menta si busuiocul.  Am amestecat toate ingredientele de mai sus (numai dupa ce s-au racit bine, sa nu se ofileasca spanacul), am stropit cu putin ulei de masline, putina zeama de lamaie si piper si gata.

A fost foarte buna, dar nu prea ne-am saturat, mergea un gratarel langa.

Lasă un răspuns

