Salata de fructe cu menta

Asta nu e cine stie ce, am taiat cubulete un pepene galben mic, un mar, un mango, am desfacut in felii o mandarina si am taiat o banana, le-am amestecat pe toate intr-un vas mare, am presarat multa menta proaspata taiata subtire si am turnat peste sucul care s-a scurs de la pepenele galben, martini si zeama de la o jumatate de lamaie. Pentru mai mult gust am presarat si scortisoara (care scade si colesterolul). O portie inseamna o jumatate de pepene umpluta si decorata🙂 Si gata

Dupa o ora la frigider, menta si-a lasat gust, la fel si scortisoara, salata a iesit buna si racoritoare. Parca nici n-a fost.

Lasă un răspuns

