Salata de spanac cu mar si Roquefort

Nu, spanacul nu e din conserva, e proaspat. Adica crud.

Da, marul e dulce.

Da, branza e sarata.

Da, salata a iesit foarte buna in ciuda afirmatiilor de mai sus.

Ingrediente:

doi pumni de frunze crude si tinere de spanac

un mar

un avocado

o bucata (nu prea mare, dar nu stiu sa aproximez in grame) de branza roquefort (sau orice alta branza)

cateva frunze si o tulpina de telina

mieji de nuca (merg foarte bine cu branza roquefort si cu spanacul)

o lamaie

ulei de masline, piper, germeni de grau (cine are)

Am spalat bine spanacul, l-am scurs , am pus mai multe frunze unele peste altele si le-am taiat in 3, ca erau cam mari (ocazie cu care am scapat si de codite), le-am pus in vasul pentru salata.

Am spalat frunzele si tulpina de telina, le-am taiat subtire, am pastrat o parte din frunze pentru decor, am pus restul in vas.

Am spalat marul, i-am scos semintele si l-am taiat cubulete, dar am pastrat cateva feliute subtiri pentru decor. Am stors peste toate lamaie, sa nu se oxideze. Acelasi regim l-a avut si avocado, inclusiv partea pentru decor.

Branza am taiat-o cubulete, miejii de nuca i-am taiat cu cutitul in bucati mai mici, in afara de 3, pe care i-am pastrat pentru decor.

Am amestecat totul in vas cu putin ulei de masline, ce-am mai stors din lamaie si piper si am decorat ca in poza.

Am mancat salata cu file de somon la cuptor si fara paine.

N-a lipsit de pe masa vinul alb.

6 thoughts on “Salata de spanac cu mar si Roquefort

  1. Ma bucur ca ai frigiderul plin de telina… Intr-o zi sa faci o poza cu el. Cu frigiderul.😉

Lasă un răspuns

