salata marina

Ma pregatesc sa ma lansez in urmatoarea reteta descoperita pe net

Salata marina

(pentru 4 persoane)

90g de somon afumat

150g de roquette (rucola)

1 mango

sare, piper

busuioc (n-am)

ulei de masline

zeama de la o jumatate de lamaie verde (eu am galbena)

Pregatire

Se taie somnul in feliute (vad eu la fata locului cum)

Se spala rucola

Se curata mango si se taie  in  cubulete

Intr-un vas mare se amesteca bine rucola, somonul, mango, sarea, piperul, uleiul de masline si zeama de lamaie.

Se serveste imediat

Ma duc in 10 minute sa fac smecheria asta,  sper ca e buna

–––––––-

Facut, mancat, placut

Am inlocuit o parte din rucola, care are un gust ciudatel, cu fetica.

N-am pus chiar un mango intreg, pentru ca era prea mare.

Combinatia de rucola cu mango e excelenta, dispare gustul ala de carne al buruienii. Parca somonul  nu prea avea ce cauta acolo, da reteta e reteta.

Oricum, e de repetat🙂

Lasă un răspuns

